اموزش بافتنی وعروسکبافی با ویدیو
اموزش بافتنی وعروسکبافی با ویدیو
آموزش بافتنی,لباس بافتنی مردانه,لباس بافتنی زنانه,لباس بافتنی بچه گانه,کشباف,کلاه بافتنی ...
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 خرداد 1394برچسب:بافت عرورسک, توسط رعنا |

Google+

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
خوش امدید جهت درخواست ویدیو های اموزشی سایت به شماره 09144067065 پیامک دهید یا با تلگرامم پیام دهید بلافاصله ویدیو مورد نظر به تلگرام یا ایمیل شما فرستاده میشودلینک تلگرام https://telegram.me/baftanibrayehame ""

نظرات شما عزیزان:

ناریه
ساعت3:04---25 خرداد 1394
مثلا پست سوم فرودین نود وچهار پاپوش اقایون باز نمیشه با رمز
یا اموزش بافتنی واسه سرویس بهداشتی اولی
پاسخ:ناریه جان در انجمن عضو بشین تا من بتونم باهات ارتباط بر قرار کنم عزیزم کفش مردونه را درستش کردم


ناریه
ساعت2:20---25 خرداد 1394
عزیزم از صفحه یازده به بعد با یه شماره ای پی میاد

ناریه
ساعت8:46---23 خرداد 1394
سلام خوبی
چرا بعضی از صفحه ها رو که باز میکنم میگه ip شما؟ و اموزشی توش نیست؟
یا بعضی از مدلها با رمز باز نمیشه
پاسخ: عزیزم هر کدوم باز نشد بنویس تا درستش کنم اگه لطف کنی تاریخی که روی مطلب هست بنویسی زودتر به جواب میرسی


ناریه
ساعت15:01---19 خرداد 1394
سلام عزیزم خوبی
من دیشب مبلغ رو پرداخت کردم
کدرهگیری رو فرستادم
به دستت رسید
قسمت دریافت کننده به اسمmaryam نوشتم
عزیزم میدونم پرداخت کردی یا برام اس ام اس بزن رمزرا برات بفرستم یا از طریق انجن بهام ارتباط بر قرار کن 09144067065


ناریه
ساعت18:49---18 خرداد 1394
سلام خسته نباشید
من هرچی تو سایت میگردم جایی واسه پرداخت پیدا نمیکنم
میشه دقیق مکانی که باید پرداخت انجام بشه رو بگید و اینکه اگه بخوایم از تمام ویدیوها استفاده کنیم چقدر پرداخت کنیم؟
ممنون
پاسخ: 5000 تومان ازلینک پرداخت در ستون سمت چپ زیر امار وب سایت پرداخت می کنی یک ماه از تمامی ویدیو ها وژورنالها استفاده میکنی


نرگس
ساعت13:59---10 خرداد 1394
با سلام و سپاس از سایت خوبتون . من همین الان عضو سایت شدم اما دقیقا نمیدونم از کجا باید پرداخت اینترنتی رو انجام بدم ؟ تا بتونم ویدیوها رو ببینم . لطفا منو راهنمایی فرمایید . ممنون از لطفتون.
پاسخ:نرگس عزیز درستون سمت چپ سایت روی کره لینک پرداخت است از همون جا و در انجمن هم رمز سایت برات فرستاده میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.